Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с климатроника

    Сажалявам за поредната подобна тема , но прочетох всичко относно климатрониците и пак не мога да разбера следното:
    след пускане на климатроника на режим "AUTO" от към двигателя се чува едно прещракване(предполагам , че това е включването на компресора), след което вентилатора не трагва и отново се чува щракване(след не повече от 3-4 секунди).Този процес се повтаря докато е включен климатроника, а в купето не духа студено.
    Доколкото аз разбирам компресора се зацепва и после отново се изключва. Предполагам , 4е е защото вентилатора не се включва.
    Прегледал сам всички бушони и релета-здрави са.
    Моля , помогнете! Ако се повтаря темата моля да ме извините!
    Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    изключва ти от пресостат високо понеже не ти тръгва вентилатора, провери го дали е в ред
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #3


      Абсолютно същото е и при мен и найстина не работи първата скорост на вентилатора. Сега сам в позиция изчакване края на отпуската на електротехника.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        ако правилно сам разбрал не ти вкл. вентилатора зад радиатора които е. а вътре ти духа ама не е студено. компресора вкл. и изкл. поради много причини ,видях и коментара на колегата, но при мен го правеше при недостиг на фреон(а като не ти духа и студено е напълно и възможно да трябва да се допълни). ако мислиш да го допълваш се обади на този номер 0886400207 НИКИ. работи добре и невзима скъпо.... Успех
        Alfa Romeo 155/1.8TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от monigt
          компресора вкл. и изкл. поради много причини ,видях и коментара на колегата, но при мен го правеше при недостиг на фреон
          Възможно е и от това да включва и изключва компресора, но не и след 3-4 секунди
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #6
            Когато ми загрее колата на около 90 градуса ми се включва първа степен и ако много е загряла , например при много страмни изкачвания и фоорсиране се включва и втора степен. В такъв случай пресостата ли да проверя или вентилатора се командва от друго място при включване на климата и не загряла кола? Ако не достига фреон няма ли въобще да не се включва компресора, защото при мен си цъка през 2-3 секунди и спира само когато изключа климатроника. Има и още нещо-когато колата загрее и се включи вентилатора при около 90 градуса пак пускам климатроника и отново сащото цъкане през 2-3 секунди. Това значи ли , че вентилатора не получава сигнал от климатроника за да се включи и ако е така откъде получава сигнал?
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #7
              Аз съм от Пловдив , а този Ники да не е от София , щото маи скоро нямам път натам?
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #8
                оффф ненам при колите как е понеже не съм се интересувал пък и аз ненам климатик на мойта но по принци вентилатора на кондензатора се управлява от пресостат, който се монтира на входа на кондензатора или пък по яката глезотийка е регулатор на оборотите на вентилатора в зависимост от налягането на кондензация различни обороти на вентилатора и така, иначе колега провери дали има и фреон в системата
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment


                • #9
                  а откъде има вероятност този фреон да се е загубил и въобще има ли разход на фреон по принцип и дали това е нормално?
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #10
                    Фреон може да ти изпуска откъдето се сетиш Дано нямаш пукнати тръби, че ако са ти алуминиеви е малко скъпичко. При мен беше от разни гумички по съединенията, от иглите и рд. такива. Разход на фреон не бива да има, но не е изключено. По принцип,ако не ти бачка пресостатът, няма да включи вентилаторът и може да ти избие фреонът от високото налягане. Ако не бачка само вентилаторът, ефектът е същия

                    Най-добре си я закарай на специалист! Един преглед струва 10-ина лева,но ако продължиш да пускаш така климатика, може и да окотиш компресора, та той също струва някой лев
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Мерси за савета , но именно щото има "големи специалисти сам на това дередже. От един та на друг и в краина сметка се оказа , че пичовете не могат да открият , 4е едно реле е изгоряло. Това беше преди де , но сега незнам
                      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                      Comment


                      • #12
                        все пак ще ида на диагностика , но не сам много оптимист
                        все още на съм попаднал на свестен майстор за каквото и да е
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gaiska
                          Аз съм от Пловдив , а този Ники да не е от София , щото маи скоро нямам път натам?
                          Абе нали "Серво Кинг" е пловдивска фирма колега??
                          Ако не те приемат там ела във варна -ще те уредя във Варненския им клон.
                          Днес имаше 1 черна шуменска 155 ца при тях.
                          Ето ти малко инфо :Адрес: Пловдив 4023, ул. Напредък 1, пк. 67
                          Телефони: 032966740
                          Факс: 032966739
                          E-mail: servoking@carrier-transicold.bg
                          Уеб сайт: www.carrier-transicold-europe.com
                          Отрасъл: Хладилници
                          Дейност: Сервиз за хладилници за всички видове транспортни средства и климатици за автобуси
                          Фирмата извършва сервиз за хладилници за всички видове транспортни средства /от пикап до тир/ и климатици за автобуси.
                          Фирмата разполага със сервизи в София - тел: 029734212 и Варна - тел: 052504834

                          И като дойда в Пловдив ще си търся бирата от теб
                          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kris11
                            ...Дейност: Сервиз за хладилници за всички видове транспортни средства и климатици за автобуси
                            Фирмата извършва сервиз за хладилници за всички видове транспортни средства /от пикап до тир/ и климатици за автобуси. ...
                            Е 155-иците в тази категория ли ги слагат - 'от пикап до тир' - или към автобусите спадат

                            Пардон за офтопикчето
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              ако проблема е само в невключването на перката, то при първоначално като включиш климатика трябва да започне да ти духа студено в купето и компресора да ти се изключи след поне 30-40 секунди, ако времто навън е студено даже и след 1 минута
                              след което може да започне да се вкл/изкл на по 2-3 секунди

                              но ако при първоначално пускане ти се изключва компресора след 2-3 секунди има няколко варианта

                              1-ви запушена е системата след пресостата и се получава прекалено високо налягане, поради което и системата изключва
                              2. при включване на компресора, налягането в системата пада прекалено много и поради тази причина изключва, това се оправя с допълване на системата със съответният газ
                              3 проблема да е електрически, примерно лош контакт на някоя връзка и при преминаването на силен ток, връзката се награвя и престава да протича ток, след малко пак прави връзка и така

                              Comment

                              Working...
                              X